ZAMÓW POSIŁEK
WAŻNE
ZAMAWIANIE POSIŁKÓW W SYSTEMIE „ZAMÓW POSIŁEK”
JUŻ NA KONIEC WRZEŚNIA ZAMAWIAMY POSIŁKI NA MIESIĄC PAŹDZIERNIK!!!
Z powodu zmian dotyczących opłat za obiady bardzo Państwa prosimy o pilnowanie terminów zamówień posiłków oraz wpłat. W przypadku spóźnienia się przez Państwa z zamówieniem posiłku nawet o kilka minut niż jest to ustalone w systemie nie będzie już możliwości zamówień i wpłat w późniejszym terminie, ponieważ system się zamknie i będą Państwo zablokowani na cały miesiąc a dziecko nie będzie mogło w danym miesiącu korzystać z obiadów. Wpłaty dokonywane będą w systemie tylko przelewem tradycyjnym lub szybkim Blikiem już NIE GOTÓWKĄ!!!
1. Zamówienia posiłków w systemie mogą Państwo składać pod koniec danego miesiąca na kolejny miesiąc najlepiej w ostatnim tygodniu danego miesiąca np. od 22 do 28 września na październik, od 22 do 28 października na listopad itd. W każdym miesiącu będzie to termin najpóźniej do 28 dnia miesiąca do godziny 1600 na kolejny miesiąc np. najpóźniej do 28 września do godziny 1600 zamawiamy obiady i płacimy na miesiąc październik, do 28 października do g. 1600 na listopad itd. Zamawiamy obiady na cały miesiąc z góry wpłacamy całą kwotę i dokładnie taką kwotę, jaka będzie wyszczególniona w danym miesiącu. Jeżeli z powodu wyjazdu lub choroby dziecko nie będzie mogło uczęszczać na obiady od początku miesiąca, ale będą Państwo chcieli żeby po powrocie dziecko jadło obiady w danym miesiącu to i tak muszą Państwo zalogować się do systemu w ustalonym terminie, zamówić posiłki i opłacić cały miesiąc a następnie zaznaczyć dni nieobecności dziecka (odpisy). W przeciwnym razie dziecko nie będzie mogło korzystać z obiadów cały miesiąc.
2. Odwołanie obiadu (odpisy) również będzie zablokowane przez system w razie nieterminowego zaznaczenia i spóźnienia. Odpisy będą Państwo zaznaczać w systemie sami najpóźniej w dzień poprzedzający nieobecność dziecka na obiedzie do godziny 900 rano np. chcą Państwo odpis na środę to trzeba to w systemie zaznaczyć najpóźniej we wtorek do godziny 900, na czwartek najpóźniej do g. 900 w środę itd. W ten sam sposób zaznaczamy nieobecność dziecka na obiadach na dłużej niż 1 dzień. Proszę pamiętać, że na ostatnie 3 dni miesiąca odpisów nie składamy w ciągu tych dni. Trzeba to zrobić wcześniej np. w październiku najpóźniej do 28 października do godziny 900 rano zaznaczamy w systemie nieobecność dziecka w dniach 29, 30 lub 31.10.
3. Jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy za zgłoszone nieobecności dziecka na obiadach (odpisy) będą one rozliczane i oddawane przelewem na konto dwa razy w roku szkolnym - na koniec miesiąca grudnia i pod koniec miesiąca w czerwcu.